Saturnus in 5 met Uranus als heerser

Forum voor CHTA cursisten
Plaats reactie
Leontine
Berichten: 15
Lid geworden op: 11-02-2018 14:18

Saturnus in 5 met Uranus als heerser

Bericht door Leontine » 26-02-2018 11:57

Geinig inzicht gisteren; ik ben een half jaar terug weggegaan bij mijn zangcoach na 10 jaar. Dat was een zon in schorpioen vrij recht toe recht aan, of iets is slecht of iets is goed, zonder een blad voor de mond over anderen en hun zangkwaliteiten. Onbewust gaf ze mij hierdoor een behoorlijke druk mee, maar ala. Mijn Boogmaan is ruimdenkend;-).
Ik switch naar een Waterman zangjuf. Zij leidt zangers op op topniveau en ik mag meeliften op haar kennis. Deze switch en ervaring deed me gisteren ineens tot het inzicht brengen dat het zo ook met mijn astrologielessen is gegaan. Ik begon op een schoolse en nogal strenge wijze bij Kreeft Lea Manders, en na een aantal jaren ben ik naar Waterman astrojuf Joyce overgestapt. Vanaf toen ben ik pas lekker in de stof gedoken, ik had dorst!! Ik heb de opleiding in 1,5 jaar doorgewerkt en vroeg dagelijks om nieuwe lessen;-))). Het inzicht; Mijn Saturnus in 5 vraagt erom eerst de basis onder de knie te hebben, en daarna mag ik los gaan. zo nu dus ook met mijn zingen. Waterman astrojuf zei de laatste keer, het komt op mij over dat ze flink met de zweep erover is gegaan bij jou.....hahaha

Plaats reactie